Kontakt z zespołem serwisowym
Aby móc zaoferować Państwu najlepszą możliwą obsługę, prosimy o przygotowanie następujących informacji:
numer klienta
produkt
numer wersji
obszar roboczy / okno
ewentualnie numer zgłoszenia lub numer OP
Poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zasięg międzynarodowy: niemieckim, angielskim, francuskim i polskim.
Można również zamówić wsparcie serwisowe poza naszymi godzinami pracy.
DE + International: +49 831 57407-500
PL: +48 32 784 02 80
ZA: +27 8718314 62
🇪🇸 ES: +34 868 993 930
Wsparcie w sobotę
„Pierwsza pomoc“ serwisowa udzielana jest telefonicznie również w soboty za dodatkową opłatą* dla nagłych przypadków.
W razie potrzeby prosimy zapytać o ofertę.
Premium Plus
W przypadku umowy serwisowej Premium Plus jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 06:00 – 22:00
oraz w sobotę w godzinach 08:00 – 17:00
dotyczy to również dni świątecznych.
Od Twojego zapytania aż do CarLo Go-Live
- Pierwsza konsultacja
- Warsztaty
- NASZA OFERTA SZKOLENIOWA
Pierwsza konsultacja
Nasz zespół sprzedaży z przyjemnością odwiedzi Państwa, w Państwa firmie, aby przedstawić Państwu CarLo i jego dodatki. Poznacie Państwo nas i nasze rozwiązania, nas jako firmę i partnera oraz dowiedzą się Państwo więcej o możliwościach naszego oprogramowania.
Zapraszamy do osobistego kontaktu z nami za pośrednictwem czatu z Carlą (w prawym dolnym rogu), telefonicznie: +49 831 57407-300 bądź mailowo: vertrieb@soloplan.pl.
Czekamy na Państwa kontakt.
Warsztaty
Jeśli potrzebują Państwo rozbudowanych interfejsów do innych systemów stosowanych w Państwa firmie i posiadają Państwo mocno zintegrowane procesy, to zalecamy wcześniejsze odbycie szczegółowego warsztatu. W takich przypadkach wdrożenie zintegrowanego systemu wymaga szczegółowego planowania i przygotowania. W ramach naszych warsztatów definiowane są docelowe procesy oraz opracowywana jest indywidualna specyfikacja.
Następnym krokiem jest nadzór realizacji oraz pomyślnego wdrożenia Państwa projektu. Ponadto oferujemy zoptymalizowaną procesowo analizę zastosowania oprogramowania i pomagamy zwiększyć wydajność przepływu pracy.
NASZA OFERTA SZKOLENIOWA
Szkolimy Państwa pracowników w ramach indywidualnie skonfigurowanych systemów i dostosowujemy oprogramowanie do wymagań Państwa zespołu.
Dzięki elastycznemu i intensywnemu szkoleniu można otrzymać odpowiedzi na kompleksowe pytania pracowników i jednocześnie nauczyć się optymalnego wykorzystania systemu.
Oprócz serii szkoleń, naszym klientom oferujemy również wsparcie Go LIVE! Jest to zindywidualizowana pomoc w trakcie rozpoczęcia pracy z nowym oprogramowaniem.
W zależności od potrzeb, nasi specjaliści są obecni na miejscu w momencie wprowadzania w życie naszego systemu, aby wspierać Państwa pracowników w pierwszych krokach w nowym środowisku oprogramowania i umożliwić nieskomplikowany start.
Usługi towarzyszące
- Akademia Soloplan
- Webinaria
- Szkolenia w zakresie nowych wersji
- Targów i kongresów
Akademia Soloplan
Seminaria w naszej akademii oferują zarówno początkującym, jak i zaawansowanym użytkownikom możliwość lepszego zrozumienia naszego oprogramowania i zastosowania go w ukierunkowany sposób. W salach szkoleniowych naszej firmy w Kempten, w małych grupach poznają państwo podstawy naszego oprogramowania oraz otrzymasz wskazówki, porady i fachową wiedzę przekazywaną przez naszych specjalistów.
Z dala od codziennego stresu, w pięknym Allgäu mogą Państwo wziąć udział w naszym programie certyfikacji Soloplan Certified CarLo User lub Soloplan Certified Expert User.
Seminaria odbywają się w naszej siedzibie w Kempten, a od 2017 roku również w naszym oddziale w Dreźnie.
Wszystkie dostępne terminy oraz szczegółowe informacje dostępne są tutaj.
Webinaria
W ramach inicjatywy digitalizacji Soloplan, masz możliwość uczestniczenia w bezpłatnych webinarach na różne tematy związane z digitalizacją w systemie zarządzania transportem CarLo.
Podczas 60-minutowych webinariów otrzymasz wgląd w innowacje, a także wskazówki i porady dotyczące użytkowania programu.
Wszystkie terminy i szczegółowy opis można znaleźć tutaj.
Po zarejestrowaniu się, na kilka dni przed danym webinarem, otrzymasz pocztą elektroniczną dane dostępowe.
Szkolenia w zakresie nowych wersji
Oprócz webinarów poświęconych tematyce cyfryzacji, klienci mają możliwość uczestniczenia w bezpłatnych webinarach poświęconych aktualnym wersjom CarLo.
Podczas webinarów nasi prelegenci zajmują się tematyką indywidualną – zawsze mogą odpowiedzieć „NA ŻYWO” na Twoje pytania, dzięki czemu zawsze możliwa jest nieskomplikowana i komunikatywna wymiana wiedzy.
Jako klient firmy Soloplan otrzymasz automatycznie zaproszenie i dane do logowania pocztą elektroniczną na kilka dni przed danym webinarem.
Targów i kongresów
Skorzystaj z okazji, poznaj osobiście nas i nasze oprogramowanie logistyczne, które zapewni Ci sukces. Poznaj CarLo LIVE na następujących targach.
Tutaj dowiesz się o naszych aktualnych terminach targów i zarejestrujesz się na targi!