Kontakt z zespołem serwisowym

Aby móc zaoferować Państwu najlepszą możliwą obsługę, prosimy o przygotowanie następujących informacji:

numer klienta
produkt
numer wersji
obszar roboczy / okno
ewentualnie numer zgłoszenia lub numer OP

Poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zasięg międzynarodowy: niemieckim, angielskim, francuskim i polskim.
Można również zamówić wsparcie serwisowe poza naszymi godzinami pracy.

DE + International: +49 831 57407-500
PL: +48 32 784 02 80
ZA: +27 8718314 62
🇪🇸 ES: +34 868 993 930

Wsparcie w sobotę

„Pierwsza pomoc“ serwisowa udzielana jest telefonicznie również w soboty za dodatkową opłatą* dla nagłych przypadków.

W razie potrzeby prosimy zapytać o ofertę.

Premium Plus

W przypadku umowy serwisowej Premium Plus jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 06:00 – 22:00
oraz w sobotę w godzinach 08:00 – 17:00
dotyczy to również dni świątecznych.

Od Twojego zapytania aż do CarLo Go-Live

  • Pierwsza konsultacja
  • Warsztaty
  • NASZA OFERTA SZKOLENIOWA

Pierwsza konsultacja

Nasz zespół sprzedaży z przyjemnością odwiedzi Państwa, w Państwa firmie, aby przedstawić Państwu CarLo i jego dodatki. Poznacie Państwo nas i nasze rozwiązania, nas jako firmę i partnera oraz dowiedzą się Państwo więcej o możliwościach naszego oprogramowania.

Zapraszamy do osobistego kontaktu z nami za pośrednictwem czatu z Carlą (w prawym dolnym rogu), telefonicznie: +49 831 57407-300 bądź mailowo: vertrieb@soloplan.pl.

Czekamy na Państwa kontakt.

Warsztaty

Jeśli potrzebują Państwo rozbudowanych interfejsów do innych systemów stosowanych w Państwa firmie i posiadają Państwo mocno zintegrowane procesy, to zalecamy wcześniejsze odbycie szczegółowego warsztatu. W takich przypadkach wdrożenie zintegrowanego systemu wymaga szczegółowego planowania i przygotowania. W ramach naszych warsztatów definiowane są docelowe procesy oraz opracowywana jest indywidualna specyfikacja.

Następnym krokiem jest nadzór realizacji oraz pomyślnego wdrożenia Państwa projektu. Ponadto oferujemy zoptymalizowaną procesowo analizę zastosowania oprogramowania i pomagamy zwiększyć wydajność przepływu pracy.

NASZA OFERTA SZKOLENIOWA

Szkolimy Państwa pracowników w ramach indywidualnie skonfigurowanych systemów i dostosowujemy oprogramowanie do wymagań Państwa zespołu.

Dzięki elastycznemu i intensywnemu szkoleniu można otrzymać odpowiedzi na kompleksowe pytania pracowników i jednocześnie nauczyć się optymalnego wykorzystania systemu.

Oprócz serii szkoleń, naszym klientom oferujemy również wsparcie Go LIVE! Jest to zindywidualizowana pomoc w trakcie rozpoczęcia pracy z nowym oprogramowaniem.

W zależności od potrzeb, nasi specjaliści są obecni na miejscu w momencie wprowadzania w życie naszego systemu, aby wspierać Państwa pracowników w pierwszych krokach w nowym środowisku oprogramowania i umożliwić nieskomplikowany start.

Usługi towarzyszące

  • Akademia Soloplan
  • Webinaria
  • Szkolenia w zakresie nowych wersji
  • Targów i kongresów

Akademia Soloplan

Seminaria w naszej akademii oferują zarówno początkującym, jak i zaawansowanym użytkownikom możliwość lepszego zrozumienia naszego oprogramowania i zastosowania go w ukierunkowany sposób. W salach szkoleniowych naszej firmy w Kempten, w małych grupach poznają państwo podstawy naszego oprogramowania oraz otrzymasz wskazówki, porady i fachową wiedzę przekazywaną przez naszych specjalistów.

Z dala od codziennego stresu, w pięknym Allgäu mogą Państwo wziąć udział w naszym programie certyfikacji Soloplan Certified CarLo User lub Soloplan Certified Expert User.

Seminaria odbywają się w naszej siedzibie w Kempten, a od 2017 roku również w naszym oddziale w Dreźnie.

Wszystkie dostępne terminy oraz szczegółowe informacje dostępne są tutaj.

Webinaria

W ramach inicjatywy digitalizacji Soloplan, masz możliwość uczestniczenia w bezpłatnych webinarach na różne tematy związane z digitalizacją w systemie zarządzania transportem CarLo.

Podczas 60-minutowych webinariów otrzymasz wgląd w innowacje, a także wskazówki i porady dotyczące użytkowania programu.

Wszystkie terminy i szczegółowy opis można znaleźć tutaj.

Po zarejestrowaniu się, na kilka dni przed danym webinarem, otrzymasz pocztą elektroniczną dane dostępowe.

Szkolenia w zakresie nowych wersji

Oprócz webinarów poświęconych tematyce cyfryzacji, klienci mają możliwość uczestniczenia w bezpłatnych webinarach poświęconych aktualnym wersjom CarLo.

Podczas webinarów nasi prelegenci zajmują się tematyką indywidualną – zawsze mogą odpowiedzieć „NA ŻYWO” na Twoje pytania, dzięki czemu zawsze możliwa jest nieskomplikowana i komunikatywna wymiana wiedzy.

Jako klient firmy Soloplan otrzymasz automatycznie zaproszenie i dane do logowania pocztą elektroniczną na kilka dni przed danym webinarem.

Targów i kongresów

Skorzystaj z okazji, poznaj osobiście nas i nasze oprogramowanie logistyczne, które zapewni Ci sukces. Poznaj CarLo LIVE na następujących targach.

Tutaj dowiesz się o naszych aktualnych terminach targów i zarejestrujesz się na targi!