Automatyczny wzrost wydajności dzięki workflows w CarLo
Oprogramowanie logistyczne CarLo firmy Soloplan GmbH wykorzystuje zautomatyzowane procesy (workflows) w celu ułatwienia wszystkich procedur transportowych. Firma z siedzibą w Kempten indywidualizuje funkcje workflows w oparciu o potrzeby klientów. Ponad 1100 klientów na całym świecie korzysta z systemu zarządzania transportem w celu zwiększenia wydajności i optymalizacji procesów z pomocą workflows.
Zautomatyzowane procesy, tak zwane workflows, łączą i organizują poszczególne komponenty i kroki w ramach pojedynczej procedury. Powstaje proces automatyczny, na który składają się czynności z przejściowymi wytycznymi, które odnoszą się do procesów biznesowych lub organizacyjnych. W przeciwieństwie do procesów kooperacyjnych, w których promowana jest współpraca synchroniczna, workflows charakteryzują się przede wszystkim koordynacją. W branży logistycznej dotyczy to w szczególności interakcji pracowników, fabryk, przesyłek lub tras.
Dzięki automatyzacji procesów roboczych istniejące procedury zostają zoptymalizowane, a błędy transmisji, koszty i czas są minimalizowane. W celu zapewnienia optymalnego ich wykorzystania, workflows w oprogramowaniu logistycznym CarLo są konfigurowane i dostosowywane do indywidualnych potrzeb. Zastępują one ręczną obsługę poszczególnych pól i umożliwiają między innymi realizację sterowanych czasowo wydruków czy powiadomień email oraz komunikację sieciową z innym oprogramowaniem. Jednym z najczęściej używanych workflows jest transfer pól i informacji. Przykładowo podczas wprowadzania zlecenia informacje z pola A mogą być automatycznie przenoszone do dowolnej liczby kolejnych pól.
Workflows w aplikacji telematycznej CarLo inTOUCH
Aplikacja telematyczna CarLo inTOUCH wspiera komunikację między kierowcą a dyspozytorem, automatycznie przesyłając meldunki statusowe trasy, czasy rzeczywiste czy czasy załadunku i rozładunku.
Wiele firm budowlanych i logistycznych wykorzystuje workflows w telematyce, aby uprościć przesyłanie informacji.
Przekazywanie informacji jest jednym z wielu procesów wywoływanych przez pojedynczą czynność kierowcy. Eliminuje to konieczność wykonania wielu pojedynczych kroków i obsługi ręcznej. Dyspozycja ma w każdej chwili wgląd do aktualnego statusu przesyłki, a jednocześnie informacje te przekazywane są do klienta.
Chcesz dowiedzieć się więcej o oprogramowaniu logistycznym CarLo?
Jeszcze dziś umów się na indywidualną prezentację TUTAJ lub skontaktuj się mailowo pod adresem info@soloplan.pl, telefonicznie + 48 32 7840 280 bądź przez nasz LIVE-Chat.