Ważne informacje dla klientów na temat Coronawirusa
Oczywiście obecna sytuacja ma również wpływ na Soloplan. Od poniedziałku rano w naszym intranecie opublikowaliśmy katalog procedur i szczegółowy katalog pytań dla naszych pracowników. Wzynaczona osoba kontaktowa dba o śledzenie rozwoju sytuacji na bieżąco. Rozlokowalismy naszych pracowników do jedoosobowych biur i oddelegowalismy osoby z problemami związanymi z opieką nad dziećmi do pracy w domu.
Zamknęliśmy nasze wewnętrzne pracownicze kawiarnie, kuchnie i sale wspóne. Przeprowadziliśmy wiele indywidualnych
procedur, które chronią naszych pracowników i są zgodne z zaleceniami Ministerstwa
Federalnego. Środki te zapewniają najlepszą możliwą
ochronę prewencyjną dla naszych pracowników jak również dla naszych klientów w zakresie
świadczenia usług naszego serwisu i rozwoju oprogramowania.
Ponieważ nasi klienci polegają na sprawnym korzystaniu z naszego oprogramowania, sprawdzamy się jako niezawodny partner nawet w tym kryzysie. Zapewniamy wraz z naszymi klientami transport wszystkich ważnych towarów.
Wolfgang Heidl CEO, Fabian Heidl CEO-International