Ważne informacje dla klientów na temat Coronawirusa

Oczywiście obecna sytuacja ma również wpływ na Soloplan. Od poniedziałku rano w naszym intranecie opublikowaliśmy katalog procedur i szczegółowy katalog pytań dla naszych pracowników. Wzynaczona osoba kontaktowa dba o śledzenie rozwoju sytuacji na bieżąco. Rozlokowalismy naszych pracowników do jedoosobowych biur i oddelegowalismy osoby z problemami związanymi z opieką nad dziećmi do pracy w domu.


Zamknęliśmy nasze wewnętrzne pracownicze kawiarnie, kuchnie i sale wspóne. Przeprowadziliśmy wiele indywidualnych procedur, które chronią naszych pracowników i są zgodne z zaleceniami Ministerstwa Federalnego. Środki te zapewniają najlepszą możliwą ochronę prewencyjną dla naszych pracowników  jak również  dla naszych klientów w zakresie   świadczenia usług naszego serwisu i rozwoju oprogramowania.

Ponieważ nasi klienci polegają na sprawnym korzystaniu z naszego oprogramowania, sprawdzamy się jako niezawodny partner nawet w tym kryzysie.  Zapewniamy wraz z naszymi klientami transport wszystkich ważnych towarów.

Wolfgang Heidl CEO, Fabian Heidl CEO-International